Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jofre

9. 7. 2010 18:47
Kvalita

Nezlobte se na mě, nejsem žádný fotograf a umělec, jen mám pár známých fotografů. Ale když srovnám třeba grafiku krajin v nových počítačových hrách, tak tam vypadá krajina reálněji, než na těchto vašich fotkách:-)

0 0
možnosti

Semper-ZP

28. 6. 2010 23:06
Komposice v háji

nepracujete se světlem (doporučuju v létě mezi 11- 17 hod. vůbec nefotit  -snímky jsou ploché díky vysoko stojícímu slunci)

komposici nebudu jednotlivě komentovat, ale u první fotky stačilo s aparátem švenknout o cca 4-5 cm (ve formátu snímku) doleva a mohl to být komposičně slušný záběr.

0 0
možnosti

sirina.jan

29. 6. 2010 7:57
Re: Komposice v háji

Teoreticky máte pravdu, ale prakticky jsou vaše rady nefotit mezi 11 - 17 hodinou legálně v půli srpna nerealizovatelné - v půlce srpna vychází slunce zhruba kolem 6 hodiny ranní, dle návštěvního řádu TANAPu lze na túru vyrazit minimálně hodinu po rozednění, tedy v cca 7 hod. ráno. A než se člověk dostane do na focení atraktivních míst, většinou to trvá zhruba 3 hodiny:(  A ten první snímek mám focený i kompozičně více doleva, jenže právě vlevo pak záběru silně překáží rostoucí kosodřevina. Ono to chce mít ta nafocená místa prochozená a až pak kritizovat. Můžete je zkusit nafotit vy a pak lze srovnávat.

0 0
možnosti

Kvintana.

28. 6. 2010 21:08
strasne fotky

ty fotky jsou hrozne ... kompozicne i technicky a jediny, kdo z nich muze mit radpst je neumetel Mistr ...

0 0
možnosti

Lanai

24. 11. 2010 22:04
Re: strasne fotky

A mě se  moc líbí

0 0
možnosti

Bucharovic

28. 6. 2010 13:04
.

Krása!!!R^ V.Kroupa

0 0
možnosti
  • Počet článků 15
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2153x
Jsem nezávislý, mám své názory, které nemusí být vždy v souladu s názory většiny lidí. Budu zde psát o mém pohledu na EU, aktuální dění, sport, cestování.

Seznam rubrik