Děkujeme za pochopení.
PájaZítra
doplním tratě
A co např. trať Louka u Litvínova - Dubí - Moldava (neboli též krušnohorský semering)? Té taky hrozí zrušení, ale kraj na příští rok ještě přepravu u ČD objednal; tato trať by měla být pro zachování provozu (minimálně turisticko-cyklisticko-lyžařského) privatizována.
A hned vedle máme Oldřichov u Duchcova - Děčín (neboli kozí dráha). Tady už pravidelná doprava nejezdí, ale o prázdninových víkendech se o provoz postaral RegioJet v rámci jeho promo kampaní. Podle mě taky dobrý adept na privatizaci, bylo by přece škoda a nelogické počínání nechat vytrhat koleje a pražce, obzvláště, když se po mnoha letech jednání a průtahů podařilo konečně obnovit přeshraniční provoz o 150 km dál, mezi Harrachovem a Sklarskou Porebou (to je prodloužení tratě naší jediné zubačky Tanvald-Kořenov).
Glock Mark IX
Aš - Aš státní hranice
V roce 1952 (nebo 51?) přes tuto trať projel do NSR vlak naložený emigranty, poté byla trať uzavřena na celá desetiletí.
.
ČR má nejhustší železniční síť na světě ... máte dojem, že ji NUTNĚ potřebujeme??? Že potřebujeme mít koleje všude???
- Počet článků 15
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 2153x