Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PJ

PájaZítra

20. 10. 2010 16:57
doplním tratě

A co např. trať Louka u Litvínova - Dubí - Moldava (neboli též krušnohorský semering)? Té taky hrozí zrušení, ale kraj na příští rok ještě přepravu u ČD objednal; tato trať by měla být pro zachování provozu (minimálně turisticko-cyklisticko-lyžařského) privatizována.

A hned vedle máme Oldřichov  u Duchcova - Děčín (neboli kozí dráha). Tady už pravidelná doprava nejezdí, ale o prázdninových víkendech se o provoz postaral RegioJet v rámci jeho promo kampaní. Podle mě taky dobrý adept na privatizaci, bylo by přece škoda a nelogické počínání nechat vytrhat koleje a pražce, obzvláště, když se po mnoha letech jednání a průtahů podařilo konečně obnovit přeshraniční provoz o 150 km dál, mezi Harrachovem a Sklarskou Porebou (to je prodloužení tratě naší jediné zubačky Tanvald-Kořenov).

0 0
možnosti
GMI

Glock Mark IX

20. 10. 2010 15:12
Aš - Aš státní hranice

V roce 1952 (nebo 51?) přes tuto trať projel do NSR vlak naložený emigranty, poté byla trať uzavřena na celá desetiletí.

.

ČR má nejhustší železniční síť na světě ... máte dojem, že ji NUTNĚ potřebujeme??? Že potřebujeme mít koleje všude???

0 0
možnosti
  • Počet článků 15
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2153x
Jsem nezávislý, mám své názory, které nemusí být vždy v souladu s názory většiny lidí. Budu zde psát o mém pohledu na EU, aktuální dění, sport, cestování.

Seznam rubrik